حافظ طاهر اشرفی، دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور هماهنگی بین ادیان و خاور میانه گفت: صحبت از به رسمیت شناختن اسرائیل برای گسترش شرارت است

  حافظ طاهر اشرفی، دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور هماهنگی بین ادیان و خاور میانه گفت: صحبت از به رسمیت شناختن اسرائیل برای گسترش شر است.

  وی گفت: پاکستان هیچ ارتباطی با اسرائیل ندارد و طرح این موضوع تبلیغاتی برای تحت فشار قرار دادن پاکستان و ایجاد هرج و مرج داخلی است.

   وی افزود: امارات متحده عربی یا عربستان سعودی برای ایجاد روابط با اسرائیل و به رسمیت شناختن آن درخواستی مطرح نکرده اند.

 حافظ اشرفی گفت: دشمنان نگران بهبود روابط پاکستان با کشورهای اسلامی - عربی هستند.

   وی گفت: روابط با همه کشورها از جمله عربستان سعودی، کویت، مصر، بحرین، عمان، امارات متحده عربی و عراق در زمینه های مختلف در حال بهبود است.

   رئیس شورای علمای پاکستان در گفتگو با رسانه ها گفت: عمران خان، نخست وزیر پاکستان سیاست پاکستان را در مجلس ملی مبنی بر این که ما خواهان دوستی هستیم و نه نوکری را تبیین نموده است.

  وی گفت: اگر در افغانستان جنگ داخلی رخ دهد، این مسئله بر تمام جهان تأثیر می گذارد لذا گروه های افغان برای آشتی باید مسیر گفتگو را طی نمایند.

 وی افزود: در شش ماه گذشته در پاکستان هیچ قتلی بر اساس دین و مذهب صورت نگرفته است و طی سه ماه آینده، رهبران مهم کشورهای عربی اسلامی به پاکستان سفر می کنند.

کد خبر 6633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =